nejlarf135
elektirik kaçağı
21
321
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nejlarf135 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular17
  • Mesajlar103

  • İsim: murat
    Şehir: Aydın
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan L
    Model Yılı: 1992
sorun yaklaşık 1 haftadır yok abi direksiyon altındaki sigortaları değiştirdim kapı swiçlerini değiştirdim gereksiz alarm ötmesi far dörtlü yakması kesildi 2 gündür araç kilitlenmiyor kumanda ile alarm devreye giriyor fakat kapılar açık kapıyı açtığında alarm çalıyor bugün işe geldiğimde ise 3 kapı kilitlendi şoför tarafındaki arka kapı kilitlenmedi değişik
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ahmet27 BAĞIŞÇI Üye
BAĞIŞÇI Üye

  • Konular141
  • Mesajlar4,817

  • İsim: ahmet
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 28
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1997
  • Rep puanı 36
alarm devreye girip kapıları kilitleyemiyorsa, ya motorun gücü yetmiyor, ya motor değişmiş uzunluğu değiştiğinden pimi çekemiyor, kapı açık kalıyor. haliyle kilitlendi sanıp kapı açılınca alarm çalıyor. bunları bi gözden geçirmek lazım.
ÖLÜM VAR UNUTMA!
YOUTUBE KANALI
GAZİANTEP İL TEMSİLCİSİ
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nejlarf135 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular17
  • Mesajlar103

  • İsim: murat
    Şehir: Aydın
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan L
    Model Yılı: 1992
(20.06.2018, 21:56)Falcon417 yazdı: Sorun sigorta kutusunda ya da o bölgede
 
(27.06.2018, 16:15)ahmet27 yazdı: alarm devreye girip kapıları kilitleyemiyorsa, ya motorun gücü yetmiyor, ya motor değişmiş uzunluğu değiştiğinden pimi çekemiyor, kapı açık kalıyor. haliyle kilitlendi sanıp kapı açılınca alarm çalıyor. bunları bi gözden geçirmek lazım.
motor değiştiğinde etki ediyormu abi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ahmet27 BAĞIŞÇI Üye
BAĞIŞÇI Üye

  • Konular141
  • Mesajlar4,817

  • İsim: ahmet
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 28
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1997
  • Rep puanı 36
(28.06.2018, 08:40)nejlarf135 yazdı: motor değiştiğinde etki ediyormu abi
evet. ben yeni şahit oldum yani. sağ kapı aldığımda tıkır tıkır çalışıyordu. bozuldu. yeni motor aldım değiştirdim. vida yerleri bire bir tuttuğu halde pimi aşağıya çekiyor ama kilitlenmiyordu. teli çıkarıp birazcık eğdim içeri doğru. şu anda sıkıntısız çalışıyor. tabi bundan oladabilir olmayadabilir. ama benim teorim bu yöne döndü. hatta benim araçta ne hikmettir, nasıl çalışıyor onuda bilmiyorum. şöyle bir olay var. kapıyı herzamanki kapattığımdan yavaş kapatınca, alarmla da kilitleyince vik vik çalıyor. kilitlenmiyor. ama kapıyı tekrar açıp kapattığımda güzelce çalışıyor. sanırım ön kapı motorlarında 5 adet kablolar bu işe yarıyor. kapı tamamen kilitlenmeyip, motor tam yukarı çıkamazsa kilitlenmedi olarak algılayıp, çalmaya başlıyor. yerinde olsam bunu bi denerdim. kapı motorlarını bi çıkarır alarmla kilitleyip açar gözlemlerim. sanki dikkat edilmeyecek bir durum gibide gözüküyor. en iyi tamircilere gittim diyorsun. adam tel uzunluğunu es geçiyor olabilir.

senin merkezi kilitin bi resmi olsa. acaba bu özellikler olabilirmi olamazmı? araştırırdık
ÖLÜM VAR UNUTMA!
YOUTUBE KANALI
GAZİANTEP İL TEMSİLCİSİ
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nejlarf135 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular17
  • Mesajlar103

  • İsim: murat
    Şehir: Aydın
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan L
    Model Yılı: 1992
(28.06.2018, 10:06)ahmet27 yazdı:
(28.06.2018, 08:40)nejlarf135 yazdı: motor değiştiğinde etki ediyormu abi
evet. ben yeni şahit oldum yani. sağ kapı aldığımda tıkır tıkır çalışıyordu. bozuldu. yeni motor aldım değiştirdim. vida yerleri bire bir tuttuğu halde pimi aşağıya çekiyor ama kilitlenmiyordu. teli çıkarıp birazcık eğdim içeri doğru. şu anda sıkıntısız çalışıyor. tabi bundan oladabilir olmayadabilir. ama benim teorim bu yöne döndü. hatta benim araçta ne hikmettir, nasıl çalışıyor onuda bilmiyorum. şöyle bir olay var. kapıyı herzamanki kapattığımdan yavaş kapatınca, alarmla da kilitleyince vik vik çalıyor. kilitlenmiyor. ama kapıyı tekrar açıp kapattığımda güzelce çalışıyor. sanırım ön kapı motorlarında 5 adet kablolar bu işe yarıyor. kapı tamamen kilitlenmeyip, motor tam yukarı çıkamazsa kilitlenmedi olarak algılayıp, çalmaya başlıyor. yerinde olsam bunu bi denerdim. kapı motorlarını bi çıkarır alarmla kilitleyip açar gözlemlerim. sanki dikkat edilmeyecek bir durum gibide gözüküyor. en iyi tamircilere gittim diyorsun. adam tel uzunluğunu es geçiyor olabilir.

senin merkezi kilitin bi resmi olsa. acaba bu özellikler olabilirmi olamazmı? araştırırdık 

ahmet abi senin dediğin  motoru ben ilk zsaman da değiştirdim 4 adet hepsinin  ama tabi telin gevşekliğinden sıkılığından anlamam görmedim yaparken  onla beraber hatta cam krikosu bu kilitleme mekanizmaları olsun kapı kolları 1 tanesi hariç hepsi değişti kilit mekanizmalarından diye komple ya elden geçti ya değişti tek ellemediğim sigortalar ve merkezi kilitin beyni kaldı sigortalarıda geçen hafta baktırdım hepsini değiştittirdim yada sigortaları değiştirmedi elektirikçi sağlam diye pek güvenemedim bu sigortalar eski duruyor gibime geliyor birde araçta bu yeni oldu kapıları açıyorum kumanda ile biniyorum aracı çalıştırıyorum yürüdükten çok çok kısa zsamanda 3 4 metre en fazla kilit mekanizmaları tıkırt diyor oynuyor 4 ü birden ama kilitleme yapmıyor merkezi kilit beyni nerede duruyor onu bilmiyorum ahmet abi bulursam onunda fotoğrafını atıcam 
[Resim: 20180701_194846.jpg]
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ahmet27 BAĞIŞÇI Üye
BAĞIŞÇI Üye

  • Konular141
  • Mesajlar4,817

  • İsim: ahmet
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 28
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1997
  • Rep puanı 36
sigortayla bir ilgisi olmaz. sen ön kapıların merkezi kilit motorlarının telini bi çıkar. bi dene. kilitle aç. yola çık. alarm yine çalacak mı

kaçak olsa illaki aküyü de bitirir.

(19.06.2018, 13:50)nejlarf135 yazdı: alarm devreye giriyor ama kapılar açık nasıl çözebilirm bu problemi
Konuyu baştan okudum gece gece. Ilk yorumundaki bu cümleden tel uzunluklari geliyor aklıma. http://www.tofasteam.com/konu-sag-kapi-ic-kilit-degistirme-yardim-37757 bu konuyu bi incele istersen. Bahsettiğim olay tamda bu konuda. Tel uzun gelip pimi biraz çekiyor. Ama kilitlemeye yetmiyor. Sende de kilitlenmeyince kapi açılıp alarm çalıyor diye düşünüyorum.
[+] 1 üye bu paylaşımı beğendi
ÖLÜM VAR UNUTMA!
YOUTUBE KANALI
GAZİANTEP İL TEMSİLCİSİ
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nejlarf135 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular17
  • Mesajlar103

  • İsim: murat
    Şehir: Aydın
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan L
    Model Yılı: 1992
(01.07.2018, 22:39)ahmet27 yazdı: sigortayla bir ilgisi olmaz. sen ön kapıların merkezi kilit motorlarının telini bi çıkar. bi dene. kilitle aç. yola çık. alarm yine çalacak mı

kaçak olsa illaki aküyü de bitirir.

(19.06.2018, 13:50)nejlarf135 yazdı: alarm devreye giriyor ama kapılar açık nasıl çözebilirm bu problemi
Konuyu baştan okudum gece gece. Ilk yorumundaki bu cümleden tel uzunluklari geliyor aklıma. http://www.tofasteam.com/konu-sag-kapi-ic-kilit-degistirme-yardim-37757 bu konuyu bi incele istersen. Bahsettiğim olay tamda bu konuda. Tel uzun gelip pimi biraz çekiyor. Ama kilitlemeye yetmiyor. Sende de kilitlenmeyince kapi açılıp alarm çalıyor diye düşünüyorum. 

dediğin gibi dün tellere baktırdım abi telleri kıvırdık şuanlık 4 ü birden çalışıyor bu sefer çözdük galiba  hihihi  5 aydır uğraşıyordum sayende çözdüm abi allah razı olsun senden
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ahmet27 BAĞIŞÇI Üye
BAĞIŞÇI Üye

  • Konular141
  • Mesajlar4,817

  • İsim: ahmet
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 28
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1997
  • Rep puanı 36
@nejlarf135 inş düzelmiştir Big Grin :ok zaten kendini belli eder. 2 3 gün bi takip et yine. sonucu bekliyorum. tamirciyemi gittin bunların telini ayarla diye. kendinizmi yaptınız? yolda alarm çalması vs ne durumda varmı hala ?
ÖLÜM VAR UNUTMA!
YOUTUBE KANALI
GAZİANTEP İL TEMSİLCİSİ
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nejlarf135 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular17
  • Mesajlar103

  • İsim: murat
    Şehir: Aydın
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan L
    Model Yılı: 1992
(04.07.2018, 10:31)ahmet27 yazdı: @nejlarf135 inş düzelmiştir Big Grin :ok zaten kendini belli eder. 2 3 gün bi takip et yine. sonucu bekliyorum. tamirciyemi gittin bunların telini ayarla diye. kendinizmi yaptınız? yolda alarm çalması vs ne durumda varmı hala ?

taban sacı değişecekti ahmet abi kapıları çıkardılar çıkarmışken tellerinide yaptırdım tamirci geldi yani şuanlık bir sıkıntı yok kilitlemeler normal alarm çalma far açma yolda kitleme gibi bi anormalliği yok çok şükür exorcist gibi ortada geziyordum şuan normaliz aküde var biraz sıkıntı geçen gün birine verdim farları açık unutmuş 3 4 saat açık kalmış geldiğinde marş basmamış takviye yapmışlar tek marşta almış arkasından stop edip tekrar çalıştırmış almış akü bitik galiba benim aküm normalinden büyük akü dışında şuanlık bi sorunum yok allaha şükürler olsun  :ohoh
Şuan Offine!
Şuan Offine!
ahmet27 BAĞIŞÇI Üye
BAĞIŞÇI Üye

  • Konular141
  • Mesajlar4,817

  • İsim: ahmet
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 28
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1997
  • Rep puanı 36
Konuya korkarak girdim. Ins tekrarlamamistir diye. Smile geçmiş ve hayirli olsun Smile
ÖLÜM VAR UNUTMA!
YOUTUBE KANALI
GAZİANTEP İL TEMSİLCİSİ


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Şarj dinamosu elektrik kaçağı enes34631 4 38 06.04.2024, 16:48
Son Yorum: Falcon417
  YARDIM! Bir anda elektirik kesti yolda kaldım acilll xxserhatxx 3 47 27.11.2023, 06:52
Son Yorum: xxserhatxx
  Elektrik kaçağı bysettar 8 87 11.06.2023, 15:08
Son Yorum: Falcon417
Lightning
Elektirik kaçağını tespit etme Selçuk GETMEZ 2 67 15.05.2023, 14:46
Son Yorum: Selçuk GETMEZ
  Sol sis elektirik yok Şabet 7 44 20.03.2023, 14:28
Son Yorum: trzpro
  Elektrik kaçağı Umutcann 11 113 20.12.2022, 20:44
Son Yorum: Hasanbey
  Seyir halinde elektirik kesme geri gelme kaplan07 3 70 16.11.2022, 19:31
Son Yorum: kaplan07