Selamünaleyküm abilerim kardeşlerim bir konu hakkında rahatsız ediyorum düz motor 131 aracım var elektrikli benzin pompası montajı yaptım mekanik pompayı iptal ettim fakat benzin regülatörü bağlamadım benzinle regülatörü bağlamadığım için yakıtı sürekli rolantide falan yüksek basma ihtimali var mı karbüratörden taşırma boğulma yapar mı başına gelen oldu mu regülatörü bağlayan görmedim içinizde yapan oldu mu acaba yardımcı olursanız sevinirim
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Taktığın pompa düşük basınçlı olduğundan karbüratörler için üretilmiş zaten yani herhangi bişeye gerek yok benzin kesicisinden önce takmışsındır umarım bu önemli
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
(18.04.2026, 17:16)Falcon417 yazdı: Taktığın pompa düşük basınçlı olduğundan karbüratörler için üretilmiş zaten yani herhangi bişeye gerek yok benzin kesicisinden önce takmışsındır umarım bu önemli
Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim evet benzin kesicisinden önce taktım mantıken öyle olması lazım zaten sadece benim düşündüğüm gaz verildiği zaman eksantrik ona göre döndüğü için daha fazla hızlı dönüyor sonuçta ona göre mekanik pompada ona göre benzin çekiyor ama bu rölanti de aynı gaz verdiğinde de aynı rölantide biraz fazla gelir diye düşündüğüm için regülatör koymaya gerek var mı diye düşünmüştüm
Selamun aleyküm bende kendi aracıma koydum elektrikli pompa çalışması gayet güzel ama tek sıkıntı benzin kesiciyi bozdu sürekli benzin veriyor bunu nasıl cözebilirim
Kesiciyle ortak çalışıyor olacak zaten kesici pompadan sonra olacak sorun etmemesi lazım
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Evet kesici ile ortak çalışıyor ama benzin kesici bir süre sonra benzini kesmiyor vanayıda kaptsam aynı problem devam ediyor benzin hortumunu çıkartığım zaman düzeliyor tüpçüye gittim pompa kesiciyi bozar diyor benim problemim araba gazda çalışırken boğma yapıyor düğmeyi ortaya çekince düzeliyor sonra tekrar gaza alıyorum düzeliyor işin enteresan tarafı dün kesiciyi yeni taktım motorun rolesini çıkartım açmayım diye aynı sıkıntı yine devam etti tüp beyninden yaparmı acaba boğmayı
Depodan gelen hortum pompaya giriyor ondanda çıkıp kesiciye giriyor sen aracı benzine almazsan ikiside çalışmaz benzin gitmez zaten. Lpg düğmesini benzine çektiğinde benzin kesicisine elektrik gider kesici açılır benzin geçişine müsade eder elektrikli pompayıda kesicinin kablosuna paralel bağlıyorsun ikisi ortak açılıp kapanıyor ters yaptığın bişey var senin ya da lpg düğmen bozuk sanırım
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Sıkıntı tüp beyninde sıkıntıyı cözdüm gaz sıkışması yapıyor beyin boğuyor ortaya çeksemde içindeki gazı alıyor o yğzden boğma yapıyor lpg ci kesici benzin veriyor diyordu bende pompanın rolesi söktüm bir kç gündür takip ediyordum aynı sıkıntı yaşadım



![[+]](https://www.tofasteam.com/images/collapse_collapsed.png)