Mehmet 131
Düz motor elektrikli benzin pompası
8
100
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi

Şuan Offine!
Şuan Offine!
Mehmet 131 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar5

  • İsim: Mehmet
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 30
    Araç Serisi: Murat 131
    Model Yılı: 1979
Selamünaleyküm abilerim kardeşlerim bir konu hakkında rahatsız ediyorum düz motor 131 aracım var elektrikli benzin pompası montajı yaptım mekanik pompayı iptal ettim fakat benzin regülatörü bağlamadım benzinle regülatörü bağlamadığım için yakıtı sürekli rolantide falan yüksek basma ihtimali var mı karbüratörden taşırma boğulma yapar mı başına gelen oldu mu regülatörü bağlayan görmedim içinizde yapan oldu mu acaba yardımcı olursanız sevinirim
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Taktığın pompa düşük basınçlı olduğundan karbüratörler için üretilmiş zaten yani herhangi bişeye gerek yok benzin kesicisinden önce takmışsındır umarım bu önemli
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Mehmet 131 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar5

  • İsim: Mehmet
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 30
    Araç Serisi: Murat 131
    Model Yılı: 1979
(18.04.2026, 17:16)Falcon417 yazdı: Taktığın pompa düşük basınçlı olduğundan karbüratörler için üretilmiş zaten yani herhangi bişeye gerek yok benzin kesicisinden önce takmışsındır umarım bu önemli

Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim evet benzin kesicisinden önce taktım mantıken öyle olması lazım zaten sadece benim düşündüğüm gaz verildiği zaman eksantrik ona göre döndüğü için daha fazla hızlı dönüyor sonuçta ona göre mekanik pompada ona göre benzin çekiyor ama bu rölanti de aynı gaz verdiğinde de aynı rölantide biraz fazla gelir diye düşündüğüm için regülatör koymaya gerek var mı diye düşünmüştüm
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Ben kullandım bir sakıncasını görmedim taşırma yapmıyor şamandıradan geri dönüşe gidiyor fazla benzin
[+] 1 üye bu paylaşımı beğendi
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
cabilkarakaya5454 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular0
  • Mesajlar3

  • İsim: Cabil
    Şehir: Sakarya
    Yaşınız: 231
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1997
Selamun aleyküm bende kendi aracıma koydum elektrikli pompa çalışması gayet güzel ama tek sıkıntı benzin kesiciyi bozdu  sürekli benzin veriyor bunu nasıl cözebilirim
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Kesiciyle ortak çalışıyor olacak zaten kesici pompadan sonra olacak sorun etmemesi lazım 
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
cabilkarakaya5454 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular0
  • Mesajlar3

  • İsim: Cabil
    Şehir: Sakarya
    Yaşınız: 231
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1997
Evet kesici ile ortak çalışıyor ama benzin kesici bir süre sonra benzini kesmiyor vanayıda kaptsam aynı problem devam ediyor benzin hortumunu çıkartığım zaman düzeliyor  tüpçüye gittim pompa kesiciyi bozar diyor benim problemim araba gazda çalışırken boğma yapıyor düğmeyi ortaya çekince düzeliyor  sonra tekrar gaza alıyorum düzeliyor işin enteresan tarafı dün kesiciyi yeni taktım motorun rolesini çıkartım açmayım diye aynı sıkıntı yine devam etti tüp beyninden yaparmı acaba boğmayı
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Depodan gelen hortum pompaya giriyor ondanda çıkıp kesiciye giriyor sen aracı benzine almazsan ikiside çalışmaz benzin gitmez zaten. Lpg düğmesini benzine çektiğinde benzin kesicisine elektrik gider kesici açılır benzin geçişine müsade eder elektrikli pompayıda kesicinin kablosuna paralel bağlıyorsun ikisi ortak açılıp kapanıyor ters yaptığın bişey var senin ya da lpg düğmen bozuk sanırım
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
cabilkarakaya5454 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular0
  • Mesajlar3

  • İsim: Cabil
    Şehir: Sakarya
    Yaşınız: 231
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1997
Sıkıntı tüp beyninde sıkıntıyı cözdüm gaz sıkışması yapıyor beyin boğuyor ortaya çeksemde içindeki gazı alıyor o yğzden boğma yapıyor lpg ci kesici benzin veriyor diyordu bende pompanın rolesi söktüm bir kç gündür takip ediyordum aynı sıkıntı yaşadım