Bu yağ kaçaklarını neden yapar yağı demiştim 10w40 koydum ondan mi acaba daha önce. Ne vardı bilmiyorum bu kadar kaçak yoktu araba ısındımı altına yağ akıtıyor avuç içi kadar acaba yağ mi ince geliyor
![[Resim: IMG-20230304-204932.jpg]](https://i.ibb.co/SKJq6hx/IMG-20230304-204932.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204918.jpg]](https://i.ibb.co/LRhYGP3/IMG-20230304-204918.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204903.jpg]](https://i.ibb.co/3BjfQSd/IMG-20230304-204903.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204900.jpg]](https://i.ibb.co/KrCHHpN/IMG-20230304-204900.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204932.jpg]](https://i.ibb.co/SKJq6hx/IMG-20230304-204932.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204918.jpg]](https://i.ibb.co/LRhYGP3/IMG-20230304-204918.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204903.jpg]](https://i.ibb.co/3BjfQSd/IMG-20230304-204903.jpg)
![[Resim: IMG-20230304-204900.jpg]](https://i.ibb.co/KrCHHpN/IMG-20230304-204900.jpg)
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM İşgüzar usta ve yaşananlar Radyatör kaçağı yardim | |||||
| Su kaçağı | |||||
| Su Kaçağı Nereden? | |||||
| su kaçağı | |||||
| Su ve Yağ Kaçağı Sizce Nereden? | |||||
| Katrel mi burası yağ kaçağı var | |||||
| Hem yağ hem su kaçağı | |||||