nuri145
sigorta atma problemi
3
26
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi

Şuan Offine!
Şuan Offine!
nuri145 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar6

  • İsim: nuri özdemir
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1997
Abiler arabayı aldığımdan beri nerden baksan 4 5 defa merkezi kilidin sigortası attı neden olduğunu elektrikçi arkadaşla baktık bulamadık 1 hafta çalışıyor atıyor neden attığını da bulamadık dün de fanın sigortası atmış sigorta kutusuyla bir ilgisi olabilir mi
hihihi
Şuan Online!
Şuan Online!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,372

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Kutuyla alakalı olmayabilir dinamo ölçümü yaptırdın mı hiç
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nuri145 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar6

  • İsim: nuri özdemir
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1997
İlk aldığımda yapmıştık abi, bir de dün arabayı kullanırken sisler bi anda gitti sislerle beraber ön panelin sağ tarafı da gitti yani hız ibresi hariç devir ve hararet göstermiyordu 4 lü ve sis de çalışmıyordu sinyal verince ibreler bi anda yukarı falan sabitlendi bir de sanki ttzzzzzzzz diye bi ses geldi sonra geldi 5 dk sonra tekrar gitti geldi falan anlamadım kablolardan olabilir mi ya da hafta sonu bir baktıracağım sigortalar da belki bu yüzden atıyodur
hihihi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
nuri145 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar6

  • İsim: nuri özdemir
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1997
(28.04.2026, 10:18)nuri145 yazdı: İlk aldığımda yapmıştık abi, bir de dün arabayı kullanırken sisler bi anda gitti sislerle beraber ön panelin sağ tarafı da gitti yani hız ibresi hariç devir ve hararet göstermiyordu 4 lü ve sis de çalışmıyordu sinyal verince ibreler bi anda yukarı falan sabitlendi bir de sanki ttzzzzzzzz diye bi ses geldi sonra geldi 5 dk sonra tekrar gitti geldi falan anlamadım kablolardan olabilir mi ya da hafta sonu bir baktıracağım sigortalar da belki bu yüzden atıyodur

servis sigortasından dolayıymış
hihihi