turul01
shop yapabilecek
7
156
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
turul01 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular135
  • Mesajlar663

  • İsim: tuğrul
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 25
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1994
aracı mı biraz basmak istiyorum bu lastikle nasıl duracak yardımcı olabilirmisniz
[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-35.jpg]

bu resm yapabilirseniz daha çok sevinirim
[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-18.jpg]
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular224
  • Mesajlar84,103

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 36
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 553
Tepebağ lisesinin orda napıyor bu araba Big Grin
Bu lastiklerle tavsiye etmem ama olacağıda bu yani

[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-35.jpg]
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
turul01 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular135
  • Mesajlar663

  • İsim: tuğrul
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 25
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1994
@abi elektrikçide çalışıyorum dükkanın karşısı rica etsem diğer fotoğrafada yapabilirmisin
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Serkan_37 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular2
  • Mesajlar75

  • İsim: Serkan
    Şehir: Kastamonu
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1996
[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-35.jpg]
[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-18.jpg]
Şuan Offine!
Şuan Offine!
turul01 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular135
  • Mesajlar663

  • İsim: tuğrul
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 25
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1994
@Serkan_37 teşekkürler

@Serkan_37 @Falcon417   abi hangi programla yapıyorsunuz
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Neaxy ⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
TofasTeam Üye

  • Konular11
  • Mesajlar123

  • İsim: A
    Şehir: Niğde
    Yaşınız: 20
    Araç Serisi: Doğan L
    Model Yılı: 1992
Grafik tasarımcıyım, konuyu görünce atladım ama benden önce davrananlar olmuş  Anlamadım
[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-18.jpg]
Nazar değmesin diye mi kurşun döküyordu kalleşler masum çocuklara? ~ Cemal Süreya
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular224
  • Mesajlar84,103

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 36
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 553
Adobe photoshopla yapıyoruz kardeşim youtubeda anlatım videoları var baka baka öğrenir sende düşürürsün bence Smile
[Resim: Whats-App-Image-2020-12-27-at-16-10-18.jpg]
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
turul01 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular135
  • Mesajlar663

  • İsim: tuğrul
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 25
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1994
@Falcon417   yaparım abi bnde biraz anlıyorum


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Farklı Jant için Shop yapabilecek var mı? Melih1995 2 298 25.06.2019, 00:51
Son Yorum: Melih1995
  Shop yapabilecek var mı ? Melih1995 4 189 28.01.2019, 23:17
Son Yorum: Melih1995
  Shop yapacak biri Atacanmustafa16 2 147 26.01.2019, 21:31
Son Yorum: Atacanmustafa16
  Kolay Shop nasıl yaparım sinanalikaya 2 189 09.06.2017, 15:36
Son Yorum: sinanalikaya
  Ufak bi shop rifatatay 0 162 23.05.2017, 20:22
Son Yorum: rifatatay
  shop ile araç basabilecek arkadaşlar yardım dgkn40647 2 298 03.09.2016, 19:59
Son Yorum: dgkn40647
  Shop Deneyimim :D 77AT956 7 846 13.07.2016, 20:38
Son Yorum: 44 Malatyalım