Arkadaşlarım abilerim hepinize hayırlı günler dilerim. Gerek yaş olarak gerek yaşantı olarak çoğunuzun tecrübesinin benden fazla olduğuna eminim. Arabaya ufaktan sistem dizmek istiyorum. Sistem kilitlenecek bir seviyede olmasın daha doğrusu iki gün sonra bir şey eklersem çalıştırmayacak düzeyde değil de kaldıracak düzeyde olsun istiyorum. Zamanla iyi noktalara getirmek istiyorum. Şimdilik sadece sunxxxx gibi bir marka teyp var amfi çıkışı var ne çalarsa artık ileride indash ile değiştireceğim ama sistemimizin ana parçası şu anlık o. N11 gibi trendyol gibi firmaların sattığı hazır satılan setler hakkında ne düşünüyorsunuz? Önerir misiniz? Yada instagram'da dolanan setli şekilde kampanya mevzuları hakkında ne düşünüyorsunuz? Mid bas amfi setleri çok görüyorum. Ben aslında oval almak istiyordum arkalara ama oval ile yuvarlağın farkının ne olduğunu bilmiyorum sadece görüntü farkı mı var? Pandizot ses sitemi için ne kadar önemli ? Daha önce konusu açılmış bir sorum olabilir hepsini toplu şekilde sormak istedim. Hem de yeni sistem yapmak isteyen varsa onlara da yardımcı olmuş olursunuz. Sistemin fiyat performans olmasını istiyorum. Sorularıma cevap verip cihaz yada set önerilerinde bulunursanız çok memnun kalırım. Farklı fikirlere de açığım tabi



![[+]](https://www.tofasteam.com/images/collapse_collapsed.png)
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)


