Abiler ben bi ara bir ihtimal elektrik yetersiz geldigi icin de sanmistim sigortamin eridigni fark ettim iki anfi var biri 2500 diyeri 3000 wat 2500 u bass tek besledim diyerini on kapida iki mid ve tiz arkada 4 oval var besledim 3 arabaya taktim bir skinti yasamadim bu 4 uncu anfi den gelen kablo elliyorum akunun yaninda simsicak eritmis sigortayi ama akuden sigortaya gelen kablo normal sicak deyil ne varsa sigortadan sonra var bu neden boyle yapar eritir
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
+ ve - Bağlantılarında Gevşek vs Yok Değil Mi?
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| Tofaş Orjinal Ses Sistemi | |||||
| Eve Ses sistemi | |||||
| Düşük bütçeli ses sistemi için öneri | |||||
| Ses sistemi sorunu | |||||
| YARDIM Doğan slx ses sistemi önerisi | |||||
| YARDIM Doğan sl teyp ve ses sistemi tavsiyesi | |||||
| Ses sistemi bas az vurmaya başladı | |||||


