Öncelikle iyi forumlar herkese. Aracım benzindeyken rölanti devri normal 1k, gazda ise 2k devirdi. Ustaya götürdüm kendisi gaza göre karbüratörden ayar yaptı yolladı ama bu sefer hem motor güçsüzleşti hem daha çok yakmaya başladı. Bunun bi hal çaresi nedir bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
@masharemre28 karbüratorden rölanti devri yakiti performansi etkilemez gaz ayarin bozulmus sanirim rolantiyi kismak icin pirinç vidayla oynadiysa sadece ayari bozulmus yeniden ayar yapilmasi gerek


