Selam aleyküm abilerim kardeşlerim
Sabah işe giderken 5-6 saniye bir patırdama yaptı ve düzeldi. İşe gittim akşam oldu çalıştırdım yine birşey yok. tam yola çıktım patırtılı çalışmaya başladı. arabayı ısıttım rolantide yine geçmedi. Buji, buji kablolarını yenilemeyi düşünüyorum. 3 yıldır değiştirmemiştim. Elimde tevzi makarası ve distribütör kapağıda var. Bayram öncesi ağıt bakım yapacaktım bakımı yapamadan böyle oldu. Modül değişimide yapmayı düşünüyorum.
Bu parçalar değiştikten sonra yine patırtı devam ederse başka bakmam gereken bir yer var mı?
araç uzun zamandır yağ yakıyor su eksiltme yok.
Sabah işe giderken 5-6 saniye bir patırdama yaptı ve düzeldi. İşe gittim akşam oldu çalıştırdım yine birşey yok. tam yola çıktım patırtılı çalışmaya başladı. arabayı ısıttım rolantide yine geçmedi. Buji, buji kablolarını yenilemeyi düşünüyorum. 3 yıldır değiştirmemiştim. Elimde tevzi makarası ve distribütör kapağıda var. Bayram öncesi ağıt bakım yapacaktım bakımı yapamadan böyle oldu. Modül değişimide yapmayı düşünüyorum.
Bu parçalar değiştikten sonra yine patırtı devam ederse başka bakmam gereken bir yer var mı?
araç uzun zamandır yağ yakıyor su eksiltme yok.



![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)