sefaarikann
Ön takım komple sıfır ama direksiyon hala sert ve tam toplamıyor
9
102
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
sefaarikann TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar8

  • İsim: Sefa
    Şehir: Hatay
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1994
Selamun aleyküm 94 doğan s in komple bütün ön takımını sıfır taktık direksiyon kutusu mafsal her şeyi ama eskisinden hiç farkı yok direksiyon normalden aşırı sert bir tane öndüzenciye gitmiştim mafsalın uzun 2cm kestir demişti ama böyle bir şey var mı ?
Şuan Offine!
Şuan Offine!
erdem2680 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular43
  • Mesajlar2,904

  • İsim: Hakan Özkan
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 34
    Araç Serisi: Doğan S 1994
Kardeşim 94 Doğan S var bnd Bulut Beyazı (Ateş Kırmızı) yani aynı araca sahibiz. :ok
Sanırım 12 yıl önceydi. Sismak direksiyon kutusu, direksiyon mafsalı, ön rotilli kol cart curt değişmişti. Bn sanmıştım pamuk gibi olacak hihihi ama hiçbir fark olmamıştı Big Grin

Direksiyon kutusu yağlayıp alıştırma duymuştum değişim öncesi yıllarda. Ama yaptırmadım. İşe yaramaz bnc. Zaten şuan ki kutu, mafsal, körük içi kısım vs. gresli yağlı yağlı hihihi bnc sende boşuna uğraşma. Kabullen aynen

2010 yılında Doğan S sahibi bir kullanıcı SLX mafsalın birkaç cm kısa olduğundan bahsetmişti. Snn Rotçu karıştıyor galiba. Yada o kullanıcı karıştırdı düşün
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular224
  • Mesajlar83,952

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 36
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 553
Sefa kardeşim şu linke tıklayıp bir tanışma konusu açar mısın rica etsem https://www.tofasteam.com/forum-akdeniz-bolgesi-71

Mafsalı rastgele üretmiyorlar ki kesesin yanlış olsa diyorum o da mümkün değil bence başka bir rotçuya göster direksiyon kutusunun sertlik ayarı varmış gevşetebilirmiyiz biraz de onlar bilir
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
erdem2680 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular43
  • Mesajlar2,904

  • İsim: Hakan Özkan
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 34
    Araç Serisi: Doğan S 1994
(07.02.2024, 17:52)Falcon417 yazdı: Sefa kardeşim şu linke tıklayıp bir tanışma konusu açar mısın rica etsem https://www.tofasteam.com/forum-akdeniz-bolgesi-71

Mafsalı rastgele üretmiyorlar ki kesesin yanlış olsa diyorum o da mümkün değil bence başka bir rotçuya göster direksiyon kutusunun sertlik ayarı varmış gevşetebilirmiyiz biraz de onlar bilir

Bnm Rotçular çok kalifiye usta. Ama öyle Bir şey olduğunu hiç duymadım. Yada mümkün olduğu kadar gevşetmis olabilirler. Bnm haberim yoktur aynen
Şuan Offine!
Şuan Offine!
sefaarikann TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar8

  • İsim: Sefa
    Şehir: Hatay
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1994
@Falcon417   açtım reis
(07.02.2024, 17:52)Falcon417 yazdı: Sefa kardeşim şu linke tıklayıp bir tanışma konusu açar mısın rica etsem https://www.tofasteam.com/forum-akdeniz-bolgesi-71

Mafsalı rastgele üretmiyorlar ki kesesin yanlış olsa diyorum o da mümkün değil bence başka bir rotçuya göster direksiyon kutusunun sertlik ayarı varmış gevşetebilirmiyiz biraz de onlar bilir

tamam bugün sabah travers deniyormuş motoru tutan şase sanrım o altını vurmaktan eğrildi araç sağ sol yapıyor 80 i geçtiğinde ön takım sıfır çünkü bir o kaldı onu değiştireceğim ordan da başka öndüzenciye gidip bir bakayım
Şuan Offine!
Şuan Offine!
DarkredBlue61 Aktif Tofaşcı
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular153
  • Mesajlar14,834

  • İsim: Ahmet
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 27
    Araç Serisi: Kartal 1.6i.e
    Model Yılı: 2001
(08.02.2024, 02:11)erdem2680 yazdı:
(07.02.2024, 17:52)Falcon417 yazdı: Sefa kardeşim şu linke tıklayıp bir tanışma konusu açar mısın rica etsem https://www.tofasteam.com/forum-akdeniz-bolgesi-71

Mafsalı rastgele üretmiyorlar ki kesesin yanlış olsa diyorum o da mümkün değil bence başka bir rotçuya göster direksiyon kutusunun sertlik ayarı varmış gevşetebilirmiyiz biraz de onlar bilir

Bnm Rotçular çok kalifiye usta. Ama öyle Bir şey olduğunu hiç duymadım. Yada mümkün olduğu kadar gevşetmis olabilirler. Bnm haberim yoktur aynen

kutuda ayarı var onun. amortisör takozu vs dede sorun olabilir yada lastiğin byükse yada rotun düzgn değilse yada frene basıyorsan yada yada etken çok. kutu markasıda fark ettirir
Şuan Offine!
Şuan Offine!
sefaarikann TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar8

  • İsim: Sefa
    Şehir: Hatay
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1994
@DarkredBlue61 
(08.02.2024, 09:38)DarkredBlue61 yazdı:
(08.02.2024, 02:11)erdem2680 yazdı: Bnm Rotçular çok kalifiye usta. Ama öyle Bir şey olduğunu hiç duymadım. Yada mümkün olduğu kadar gevşetmis olabilirler. Bnm haberim yoktur aynen

kutuda ayarı var onun. amortisör takozu vs dede sorun olabilir yada lastiğin byükse yada rotun düzgn değilse yada frene basıyorsan yada yada etken çok. kutu markasıda fark ettirir

Traversi değiştirince düzeldi ne alaka anlamadım çok eğrilmiş demek ki kasmış lastikleri şu an pamuk gibi oldu sismak marka almıştım sağ sol sorunu da gitti ok gibi gidiyor araba sorun çözüldü
Şuan Offine!
Şuan Offine!
erdem2680 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular43
  • Mesajlar2,904

  • İsim: Hakan Özkan
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 34
    Araç Serisi: Doğan S 1994
@DarkredBlue61 Ahmet amortisör Mondeo marka yeni değişmişti. Daha sonra Sismak direksiyon kutusu takılıp rot ayarı yapılmıştı. Bzm arabada hiçbir zaman yumuşak olduğunu görmedim 23 yıldır. Bnc kuru direksiyon olduğu için.

@sefaarikann ne tuhaf. Bnd Sismak marka almıştım. Rotçu illede bu marka istemişti. Fark olmamıştı.
Travers değişince düzeldi diyorsun. Bilmiyorum bzm araç kazadan önce de, sonra yeni travers takilsada değişim olmadı hayatımda hiç Smile
Şuan Offine!
Şuan Offine!
DarkredBlue61 Aktif Tofaşcı
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular153
  • Mesajlar14,834

  • İsim: Ahmet
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 27
    Araç Serisi: Kartal 1.6i.e
    Model Yılı: 2001
(08.02.2024, 11:24)sefaarikann yazdı: @DarkredBlue61 
(08.02.2024, 09:38)DarkredBlue61 yazdı: kutuda ayarı var onun. amortisör takozu vs dede sorun olabilir yada lastiğin byükse yada rotun düzgn değilse yada frene basıyorsan yada yada etken çok. kutu markasıda fark ettirir

Traversi değiştirince düzeldi ne alaka anlamadım çok eğrilmiş demek ki kasmış lastikleri şu an pamuk gibi oldu sismak marka almıştım sağ sol sorunu da gitti ok gibi gidiyor araba sorun çözüldü

yamuk muydu kı neden değişti
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular224
  • Mesajlar83,952

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 36
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 553
(08.02.2024, 02:22)sefaarikann yazdı: altını vurmaktan eğrildi
 
(08.02.2024, 13:10)DarkredBlue61 yazdı: yamuk muydu kı neden değişti

Okumadan yorum yapmıyoruz diyoruz ya hep ...

Sorun çözüldüğüne göre konuyu kilitliyorum :ok

[Resim: kilit.png]
[+] 1 üye bu paylaşımı beğendi
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."