tarik06
Muayeneden subwoofer ve amfi ile geçer mi?
7
64
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi

Şuan Offine!
Şuan Offine!
tarik06 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Tarık Berat Ceyhan
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1993
Aracın her sorununu hallettim yarın muayene var araçta pandizotunda 2 takım midrange var. Bagajda bass ve amfi. Bası kesin sökeceğim ancak amfi ve pandizotu sökmeye gerek varmı? Son yasalardan sonra muayeneye bu şekilde giren oldu mu?
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,372

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Halen son düzenlemeyi bekliyoruz ne olacağı belli değil geçmesi lazım normalde
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
tarik06 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Tarık Berat Ceyhan
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1993
(26.04.2026, 23:19)Falcon417 yazdı: Halen son düzenlemeyi bekliyoruz ne olacağı belli değil geçmesi lazım normalde

Yarın deneyip göreceğim sadece bası sökeceğim bakalım gecicek mi.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
tarik06 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Tarık Berat Ceyhan
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1993
(26.04.2026, 23:50)tarik06 yazdı:
(26.04.2026, 23:19)Falcon417 yazdı: Halen son düzenlemeyi bekliyoruz ne olacağı belli değil geçmesi lazım normalde

Yarın deneyip göreceğim sadece bası sökeceğim bakalım gecicek mi.

Geçiyormus. Ancak bası sökünce geçti. Kablolar düzgün serilmemis yazdılar hafif kusur.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
morf1in VİŞNE SELEKS
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular66
  • Mesajlar6,085

  • İsim: ALİ
    Şehir: Muğla
    Yaşınız: 19
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1996
  • Rep puanı 3
@tarik06 bende anfi bas yok gene kablolar düzgün serilmemiş yazdılar neye göre yazıyorlar anlayamıyorum
 𝚒𝚈𝚒𝙻𝙴𝚁 𝙺𝙰𝚈𝙱𝙴𝙳𝙴𝚁
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Hasanbey Aktif Tofaşcı
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular182
  • Mesajlar6,587

  • İsim: Hasan
    Şehir: Konya
    Yaşınız: 37
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1993
  • Rep puanı 15
Anfi bas olsada geçerdi bence çünki öyle geçmez diye bir konu yok yürürlükte
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,372

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
(27.04.2026, 23:19)morf1in yazdı: @tarik06 bende anfi bas yok gene kablolar düzgün serilmemiş yazdılar neye göre yazıyorlar anlayamıyorum

Aracın kaput içindeki kablo kalabalığına bakıp yazıyorlar onu sonradan eklenmiş kablo gördüler mi hafif kusur olarak geçiyorlar
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
morf1in VİŞNE SELEKS
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular66
  • Mesajlar6,085

  • İsim: ALİ
    Şehir: Muğla
    Yaşınız: 19
    Araç Serisi: Doğan SLX
    Model Yılı: 1996
  • Rep puanı 3
@Falcon417 sadece alarm kablosu var 0,75 haricş kablo bile yok ful kendi tesisatı
 𝚒𝚈𝚒𝙻𝙴𝚁 𝙺𝙰𝚈𝙱𝙴𝙳𝙴𝚁