Aracın her sorununu hallettim yarın muayene var araçta pandizotunda 2 takım midrange var. Bagajda bass ve amfi. Bası kesin sökeceğim ancak amfi ve pandizotu sökmeye gerek varmı? Son yasalardan sonra muayeneye bu şekilde giren oldu mu?
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Halen son düzenlemeyi bekliyoruz ne olacağı belli değil geçmesi lazım normalde
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
(26.04.2026, 23:50)tarik06 yazdı:(26.04.2026, 23:19)Falcon417 yazdı: Halen son düzenlemeyi bekliyoruz ne olacağı belli değil geçmesi lazım normalde
Yarın deneyip göreceğim sadece bası sökeceğim bakalım gecicek mi.
Geçiyormus. Ancak bası sökünce geçti. Kablolar düzgün serilmemis yazdılar hafif kusur.
(27.04.2026, 23:19)morf1in yazdı: @tarik06 bende anfi bas yok gene kablolar düzgün serilmemiş yazdılar neye göre yazıyorlar anlayamıyorum
Aracın kaput içindeki kablo kalabalığına bakıp yazıyorlar onu sonradan eklenmiş kablo gördüler mi hafif kusur olarak geçiyorlar
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."



