S.a arkadaşlar motor bitik olup olmadığını nasıl anlarız...
Düz motora motor yagı 25/50 mi koymalıyız yoksa başka mı
Düz motora motor yagı 25/50 mi koymalıyız yoksa başka mı
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM Gazlayınca v8 gibi yakan p1ç motor | |||||
| Hararet sorunu | |||||
| YARDIM Tofaş tekleme sorunu | |||||
| Motor Hava Alıyor | |||||
| Otomatik Jikle İptali (SLX Motor) | |||||
| Hararet sorunu | |||||
| Sıfır motor yaptırdım soracaklarım | |||||