Yerler ıslaktı ufak bi yan vereyim dedim bi anda stop etti marş yaptım çalıştı bi 150-200 metre gittikten sonra komple stop etti şimdi hiç çalışmıyor marş basıyor ama çalışmıyor yardım edin yakıcam en sonunda arabayı
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
çok ıslak su göletinin içinden geçtiysen distribitörün oraya alttan su geldiyse çalışmaz
!!!... Yeni Üyelerin Dikkatine...!!!
Deli Gömleği Ütü İstemez
'95 Doğan SLX
Deli Gömleği Ütü İstemez
'95 Doğan SLX
Abi yok sadece yerler ıslaktı su felan kesinlikle gelmedi alt tarafa giderken su bile sıçramıyordu o derece
@BLue_HaVvk
@BLue_HaVvk
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| Sabahları Çalışmıyor | |||||
| Marş basmıyor | |||||
| YARDIM Niye çalışmıyor anlamıyorum | |||||
| Araç çalışmıyor | |||||
| Ateşleme var çalışmıyor | |||||
| Araç Çalışmıyor Acil | |||||
| YARDIM Lpg çalışmıyor | |||||


