Furkan28
Kafasına göre çalışıp çalışmıyor
7
54
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi

Şuan Offine!
Şuan Offine!
Furkan28 Furkan kara
TofasTeam Üye

  • Konular29
  • Mesajlar145

  • İsim: Furkan
    Şehir: Giresun
    Yaşınız: 30
    Araç Serisi: Doğan SLX 1.6i.e
    Model Yılı: 1998
Enjeksiyonlu tofaş aracım bazen tek marş çalışıyor bazen çalışmıyor benzinde çalışmadığı zamanlar marş basarken benzinde boğaz kelebeği çok ıslak oluyor tüpte marş basarken benzin kokusu oluyor ve boğazda patlama oluyor ateş atıyor tüpte ikende benzin geliyor bence ve tüpe alındığında enjektö arıza ışığı yanıyordu şuan yanmıyor enjektör mü arızaı yoksa kesici roleler falanmıdır
Şuan Online!
Şuan Online!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,363

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Enjektör işiyor olabilir lpgdeyken benzin damlattığı içinde araç zorlanabilir patlama yapabilir enjektör uyutucu takıyorlardı lambda emülatörü olmayan araçlarda
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Furkan28 Furkan kara
TofasTeam Üye

  • Konular29
  • Mesajlar145

  • İsim: Furkan
    Şehir: Giresun
    Yaşınız: 30
    Araç Serisi: Doğan SLX 1.6i.e
    Model Yılı: 1998
Sorun çözüldü arkadaşlar tüp düğmesinin soketinde siyah koblo kopmuş fişi değiştirdik düzeldi fakat dikkatimi çeken birşey oldu yağ çubugğunu çektiğimde ve kartel havalandırma hortumunda acayip duman geldi gram duman yoktu bu olaydan önce bir anda bu kadar yoğun duman gelebilirmi motordan
Şuan Online!
Şuan Online!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,363

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Geçer bence o duman tekrar kontrol et
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Furkan28 Furkan kara
TofasTeam Üye

  • Konular29
  • Mesajlar145

  • İsim: Furkan
    Şehir: Giresun
    Yaşınız: 30
    Araç Serisi: Doğan SLX 1.6i.e
    Model Yılı: 1998
Abi aynı sorun yine oldu araç yüne çalışmıyor tam alacak olduğunda patlıyor gaz ve benzin kokuyor yine aynı anda yolluyor sanırım yakıtları
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Aydınlı456852 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular26
  • Mesajlar236

  • İsim: malik
    Şehir: Aydın
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1994
düğmen arızalı olabilir mi benzin lpg aynı anda vermemesi gerek benzin kesicinin fişini söküp öyle bir dene
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Furkan28 Furkan kara
TofasTeam Üye

  • Konular29
  • Mesajlar145

  • İsim: Furkan
    Şehir: Giresun
    Yaşınız: 30
    Araç Serisi: Doğan SLX 1.6i.e
    Model Yılı: 1998
Şuanda işteyim tüpçüye bıraktım arabayı buji buji kablosu bobin krank sensörü bakıcaz dedi çalışmamasının nedeni krank sensörü olabilir ama patlamadq yaparmı krank sensörü marş basarken patlıyor
Şuan Online!
Şuan Online!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,363

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Patlatmayı bobinden yapar ama krank sensöründen sonra baksınlar onada
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."