Enjeksiyonlu tofaş aracım bazen tek marş çalışıyor bazen çalışmıyor benzinde çalışmadığı zamanlar marş basarken benzinde boğaz kelebeği çok ıslak oluyor tüpte marş basarken benzin kokusu oluyor ve boğazda patlama oluyor ateş atıyor tüpte ikende benzin geliyor bence ve tüpe alındığında enjektö arıza ışığı yanıyordu şuan yanmıyor enjektör mü arızaı yoksa kesici roleler falanmıdır
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Enjektör işiyor olabilir lpgdeyken benzin damlattığı içinde araç zorlanabilir patlama yapabilir enjektör uyutucu takıyorlardı lambda emülatörü olmayan araçlarda
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Sorun çözüldü arkadaşlar tüp düğmesinin soketinde siyah koblo kopmuş fişi değiştirdik düzeldi fakat dikkatimi çeken birşey oldu yağ çubugğunu çektiğimde ve kartel havalandırma hortumunda acayip duman geldi gram duman yoktu bu olaydan önce bir anda bu kadar yoğun duman gelebilirmi motordan
Geçer bence o duman tekrar kontrol et
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
düğmen arızalı olabilir mi benzin lpg aynı anda vermemesi gerek benzin kesicinin fişini söküp öyle bir dene
Şuanda işteyim tüpçüye bıraktım arabayı buji buji kablosu bobin krank sensörü bakıcaz dedi çalışmamasının nedeni krank sensörü olabilir ama patlamadq yaparmı krank sensörü marş basarken patlıyor
Patlatmayı bobinden yapar ama krank sensöründen sonra baksınlar onada
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| Enjeksiyonlu doğan benzinde çalışmıyor | |||||
| ÇÖZÜLDÜ Marş Basıyor Ama Çalışmıyor | |||||
| YARDIM Araç çalışmıyor | |||||
| Slx ie çalışmıyor | |||||
| ÇÖZÜLDÜ Yardım aracım ilk marşta çalışıyor 2. Marşta calismiyor | |||||
| YARDIM Araç çalışmıyor | |||||
| ÇÖZÜLDÜ Aracım Çalışmıyor Yardım Lazım | |||||


