Tempra 1.6 Karbüratörlü Benzinde Çalişirken Jikleyi Çekiyorum İstop ediyor..
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM Aracım LPG'de boşa atınca stop ediyor | |||||
| YARDIM Lpg gazı tokatlamazsam stop ediyor | |||||
| YARDIM İlk çalıştırmada araç ayağımı gazdan çekmezsem stop ediyor ı | |||||
| YARDIM Araç stop ettikten sonra LPG deyken benzin gelmesi | |||||
| Lpg de stop etme | |||||
| Stop etme | |||||
| YARDIM Araba gazda stop etti calışmadı | |||||
