Hayırlı bayramlar şimdiden son 1 haftadır araç hem benzinde hem LPG bazen tık diye çalışıyor sıcak Ken soğukken farketmiyor bazen ise 10 15 dakika Mars basiyorum anca çalışıyor şahin s araç gidişinde problem yok sıcak soğuk fark etmediği icin elektronik ateşleme ye yonelemedim ama yinede bı tartışalım bunu size zahmet
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM Benzin de sorun !! | |||||
| Araç LPG de çalışıyorken sorun yaşıyor. | |||||
| Lpg ayarındaki ki sorun | |||||
| Benzine gecince sorun | |||||
| Lpg beyninde sorun | |||||
| LPG sorun yardım | |||||
| Garip bir sorun | |||||


