Antifriz değişimi sonrası yolda giderken hararet 70 85 arası yükselip yükselip düşüyor acaba sistemde hava mı kaldı ki balataları değişirken koydurmuştum ustaya
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| Hararet sorunu | |||||
| Hararet | |||||
| Hararet sorunu | |||||
| YARDIM Hararet sorunu hk. | |||||
| YARDIM İlginç hararet olayı. | |||||
| hararet 70 i geçiyor | |||||
| Arabayı stop edince devir saati sıfırın altına düşüyor | |||||


