İyi günler herkese aracım piç motor şahin aracımın harareti 70 ı hiçbir şekilde geçmiyor şehir içi trafiği uzun yol fark etmiyor araçta dolu termostat ve bakır radyatör var sebebi nedir
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Müşür den olsa olduğu yerde beklediği zaman da aynı göstermesi lazım değil mi oldğı yerde beklediği zaman 90 da fan açıyor
temostad yapar onu,
90 ın altındaki çizgi dersen ora 70 değil
80-82 arası olan bölge
mita termostad da onu yapıyor çoğunda
oes daha verimli çalışıyor
hattat da fena değil
90 ın altındaki çizgi dersen ora 70 değil
80-82 arası olan bölge
mita termostad da onu yapıyor çoğunda
oes daha verimli çalışıyor
hattat da fena değil
Önceki aracımada aynı termostatdan almıştım böyle bir problemim yoktu
Göstergen normal kalorifer sıcak üflüyorsa pek takılma açık kalıyodur ama yakıtı arttı diyosan oes yada orjinalini takabilirsin
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| Hararet sorunu | |||||
| Hararet | |||||
| Hararet sorunu | |||||
| YARDIM Hararet sorunu hk. | |||||
| YARDIM İlginç hararet olayı. | |||||
| hararet 70 i geçiyor | |||||
| YARDIM Hararet yükselip düşüyor | |||||



