Osman1994
Fren sistemi
7
96
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Osman1994 TofasTeam Üye
*
TofasTeam Üye

  • Konular26
  • Mesajlar58

  • İsim: Osman
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 23
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1993
S.a arkadaşlar benim araçta 100 120 km hızda yolda saga sola gitme veya çekme yok  ama fren bastıgım zaman 50 km hızda da olsa sola çekiyor nedeni ne olabilir tşkler???
Şuan Offine!
Şuan Offine!
DarkredBlue61 Aktif Tofaşcı
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular148
  • Mesajlar14,277

  • İsim: Ahmet
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 27
    Araç Serisi: Kartal 1.6i.e
    Model Yılı: 2001
sapma olabilir. fren testine sok aracı kaleperlerinde sıkıyor olabilir normalde özel gress ile onların yağlanması lazım. muhtemelen sol tarafın freni iyi tutuyor oraya çekiyordur.
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular223
  • Mesajlar82,205

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 36
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 553
Sağ tarafları kontrol ettir ana merkeze baktır sistemin havasını alıp bi test edin önce ama
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
turul01 TofasTeam Üye
*
TofasTeam Üye

  • Konular131
  • Mesajlar636

  • İsim: tuğrul
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 25
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1994
Kardeşim Sorunu buldunuzmu acaba bugün beni bu yüzden muayeneden bıraktılar

@Falcon417 abi ben yeni arka balata fren yayları filan değiştirdim ana merkezide değişmiştim Adana'da iyi fren ayarı yapan kim var 2 kere sırf bu yüzden tamire gitti araç
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular223
  • Mesajlar82,205

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 36
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 553
@turul01 Ben kendi tamircime yaptırıyorum frenlerimi o yüzden frenci olarak bildiğim bir yer yok malesef ama telliderede cihazla kontrol yapan bir yer vardı kısmet otonun gerisinde
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Osman1994 TofasTeam Üye
*
TofasTeam Üye

  • Konular26
  • Mesajlar58

  • İsim: Osman
    Şehir: Gaziantep
    Yaşınız: 23
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1993
Kardeşim ön fren merkezi keçelerini degiştirilecek dediler ama daha yaptıramadım duruyor
Şuan Offine!
Şuan Offine!
DarkredBlue61 Aktif Tofaşcı
**
Aktif Tofaşcı

  • Konular148
  • Mesajlar14,277

  • İsim: Ahmet
    Şehir: Ankara
    Yaşınız: 27
    Araç Serisi: Kartal 1.6i.e
    Model Yılı: 2001
(10.02.2024, 10:34)turul01 yazdı: Kardeşim Sorunu buldunuzmu acaba bugün beni bu yüzden muayeneden bıraktılar

@Falcon417 abi ben yeni arka balata fren yayları filan değiştirdim ana merkezide değişmiştim Adana'da iyi fren ayarı yapan kim var 2 kere sırf bu yüzden tamire gitti araç

Frenciye Gidersen Onlarda Bilgisayar Var O Şeklilde Ayarlarlar. %30 u Bırak %2 5 Arası Sapma İle Ayarlayıp Vermesi Lazım Arabayı. Eğer Yağ Kaçağı vs Varsa Özellikle Kampana vs de Oda Etkiler
Şuan Offine!
Şuan Offine!
erdem2680 TofasTeam Üye
*
TofasTeam Üye

  • Konular42
  • Mesajlar2,902

  • İsim: Hakan Özkan
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 34
    Araç Serisi: Doğan S 1994
(10.02.2024, 22:06)Osman1994 yazdı: Kardeşim ön fren merkezi keçelerini degiştirilecek dediler ama daha yaptıramadım duruyor

Aynen öyle ön kaliperlerin keçe lastik ve gerekliyse piston degişiyorlar. Bu işleme kaliper tamir takımı değişimi diyorlar. Çekme olayı bitiyor.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fren hidroligi boşalma MoD16 10 117 24.01.2024, 21:15
Son Yorum: Yavuz TEKE
  Fren merkezi boz954 4 49 13.12.2023, 23:11
Son Yorum: boz954
  ÇÖZÜLDÜ! Fren ana merkezden yağ kaçırıyor ibrhm42hj497 5 66 28.10.2023, 00:30
Son Yorum: Falcon417
  Fren dısk yamulması Zeuskan5252 7 78 09.10.2023, 17:17
Son Yorum: Zeuskan5252
  Araç sanki kendi kendine fren yapıyor JOSEPH 2 48 09.10.2023, 10:51
Son Yorum: DarkredBlue61
  Tüm fren sistemini yeniliyorum Tk130ks 2 51 22.09.2023, 23:10
Son Yorum: Tk130ks
  Kurtulamadığım fren yalpalaması Ömer51 8 112 19.09.2023, 12:40
Son Yorum: DarkredBlue61