HarunDoganS
Far silecek işi
8
77
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi

Şuan Offine!
Şuan Offine!
HarunDoganS TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Harun
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1998
Selamın aleyküm aracım 98 Doğan S şimdi bunda elektrikli tesisatıni ben anlamadım rolede var ne yapacam anlamadım role aldım motorda var bağladım parkları açınca motor çalışıyor far motoru parkları kapatınca sönüyor değişik bir bağlantı oldu nasıl olabilir bunun bağlantısı 4 pin role var far yıkama Motoru var herşey hazır bir kolu çekince çalışmasının sağlayamadik orjinalinde neyse o olsun istiyorum parkları açınca far yıkamada devreye girsin direksiyon altından far kolundan + aliniyormus diye duydum nasıl bir iş çıkarmam lazım dostlar
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Benim bildigim kısaları açıp ön cama su attırınca farlarda yıkanıyor sen röleyi yanlış bir yere mi takıyorsun acaba
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
HarunDoganS TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Harun
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1998
Abi direk sıfırdan yapmak istiyorum sıfır Orjinal bidon buldum hortum tesisatı buldum Orjinal TL logolu ama bir türlü motoru nasıl çalıştırırız onu bulamadım rolede var roleyle nasıl yaparız bunu parklari açınca kolu çekince far motoru çalışması lazım
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
98 Doğan S'te far yıkama orjinalde yok sanırım sonradan yapacaksan normal röleyle bağlarsın ama parka yada fara bağımlı olmaz kontak açıkken fıskiye kolunu çektinmi farda yıkanır ama orjinal röleyi aldıysan şemaya bakar ona göre yazarım yapacağın işi
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
HarunDoganS TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Harun
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1998
Far yıkama rolesini diyorsan sipariş verebilirim abi sen şemayı atar mısın var ise evet doğan s de yok bizde kendimiz dolduruyoruz ufaktan
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
[Resim: Ekran-Al-nt-s.jpg]

A bacağı aküden artı çekilecek bacak
B bacağı fıskiye kolunun artısı buraya bağlanacak
C şase buraya bağlanacak
D kısa fardan ya da parktan artı girişi buraya bağlanacak
E bacağından far yıkama motoruna artı bağlantısı buradan yapılacak

Röleyi nereye koyarsın bilmiyorum sigorta kutusunun oraya koyarsan aküden gelen kalın kahverengi kablo var hatta tam orada soketli oluyor o kısımdan artı çekebilirsin diğer artı kablolarıda tespit edip röleye bağlantı yapabilirsin
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
HarunDoganS TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Harun
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1998
Fıskiye kolunun + nasıl bulunur abi direksiyon kutusunun altında fiskiyesi kolunun kablolarindanmi
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,350

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
Direksiyonun altında soketlerde var zaten ampul ile bulunabilir. Büyük soketin en baştaki kablosuymuş alttaki çizime göre en sağda yazıyor bulması kolay olur onu

[Resim: Pics-Art-1584613649037.jpg]
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
Şuan Offine!
Şuan Offine!
HarunDoganS TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular3
  • Mesajlar12

  • İsim: Harun
    Şehir: İstanbul
    Yaşınız: 22
    Araç Serisi: Doğan S
    Model Yılı: 1998
Çok Teşekkür Ederim Abi Allah Razı Olsun Seviliyorsun