İyi günler arkadaşlar.Düz motor platin meksefe var.Elektronik ateşleme için forumda öğrendiğim Yatık kafa dişlisi 14 diş olan distribütör gerekiyor ve slx tip bobin bunları alsak bu distribütörde birde vakum kısmı nasıl bağlanacak ?.Ankara'da bunu sağlam yaptıracağım birisi varsa yardımcı olursanız sevinirim
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Şu Konu YArdımcı Olur Sana
http://www.tofasteam.com/konu-elektronik-ateslemeye-gecis-58320?highlight=elektronik+ate%C5%9Flemeye+ge%C3%A7i%C5%9F
http://www.tofasteam.com/konu-elektronik-ateslemeye-gecis-58320?highlight=elektronik+ate%C5%9Flemeye+ge%C3%A7i%C5%9F
!!!... Yeni Üyelerin Dikkatine...!!!
Deli Gömleği Ütü İstemez
'95 Doğan SLX
Deli Gömleği Ütü İstemez
'95 Doğan SLX
Siz yine yapmak istiyorsanız yapın vakum avansı ileriki zamanlardada yapabilirsiniz illaki vakum avans olacak diye bişey yok ha olsa iyi olurmu tabikide iyi olur
ELEKTRİK-ELEKTRONİK TEKNİKERİ
AKSARAY İL TEMSİLCİSİ
AKSARAY İL TEMSİLCİSİ
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM Ateşleme yok | |||||
| 1992 model eski tip distiribitörü elektronik ateşelemeye çevirmek | |||||
| Ateşleme var çalışmıyor | |||||
| YARDIM 92şahin ateşleme yapmıyor | |||||
| 1984 model şahini platinli ateşlemeden elektronik ateşlemeye çevirmek | |||||
| YARDIM Slx ateşleme sorunu (Karbüratörlü) | |||||
| Ateşleme distribütör | |||||




![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)