Hayırlı akşamlar aracımın motor yağı ve filtresi değişti usta 15 40 yağ koymuş sizce kaç olması gerekiyor
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
Havalar ısınıyor Aslında ince yağ sorun çıkartır Bende YAğ değişimi yaptırıcam kmsi geldi 20/50 koydurcam 15/40 da olabilir.
!!!... Yeni Üyelerin Dikkatine...!!!
Deli Gömleği Ütü İstemez
'95 Doğan SLX
Deli Gömleği Ütü İstemez
'95 Doğan SLX
@DarkredBlue61 Selenianın hikmeti ne ki özellikle onu arıyorsun 10/40 la 15/40 arasında da çok fark yok soğukken birisi daha akışkan en son ne koyduysan ondan devam et
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
![[Resim: kkDld9.jpg]](https://i.ibb.co/N9VqhBN/kkDld9.jpg)
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."
@Falcon417 ne bileyim ortası sayılır onuda deneyemedim gitti. 1 2 yağ bakımı kullanıp denemek istiyorum özellikle
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM Gazlayınca v8 gibi yakan p1ç motor | |||||
| Üst kapak conta değişimi | |||||
| Doğan SLX 1.6 ie 97 model yağ seçimi | |||||
| Üst kapak conta değişimi | |||||
| Baskı balata değişimi | |||||
| 89 Doğan ısınana kadar patırtılı çalışma | |||||
| Motor Hava Alıyor | |||||

![[+]](https://www.tofasteam.com/images/collapse_collapsed.png)




![[Resim: Photo-Editor-20190828005011.jpg]](https://i.ibb.co/K7F9DZd/Photo-Editor-20190828005011.jpg)