Herkese merhabalar94 SLX aracım conta yakmadan önce LPG'de ibre deviriyordu conta yaktım üst kapak çatlak çıktı hepsi değişti buji Buji kabloları tüm contalar üst kapak yağ hava filtresi yağ araç şuanda LPG'de 140 geçmiyor başına gelen oldumu.
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi
| Konu ile Alakalı Benzer Konular | |||||
| Konular | |||||
| YARDIM Aracım yağ eksiltiyor yağ yakma yok | |||||
| Aracım çalışmıyor | |||||
| YARDIM Aracım manifoldun civatalarını gevşetiyor | |||||
| Aracım conta yakmış olabilir mi? | |||||
| Aracım sıvı kaçırıyor | |||||
| YARDIM Çalışarak parkettiğim aracım çalışmıyor | |||||
| YARDIM Aracım birden çalışmadı 6 gün yattı ? Neden olabilir? | |||||


