rufyat06
Anfi önerisi
1
40
Konuyu Okuyanlar:1 Ziyaretçi

Şuan Offine!
Wink 
Şuan Offine!
rufyat06 TofasTeam Üye
TofasTeam Üye

  • Konular4
  • Mesajlar5

  • İsim: tayfur
    Şehir: ankara
    Yaşınız: 18
    Araç Serisi: şahin
2 takım 6965 v2 pioneer champıon serisi ovat 450w 
1 takım caddence dom tiz 150w rms 300w peak
1 takım dıamınd dom tix 100 w
1 adet massive neo 12 d4 çift bobın 1400w 300rms bass

elimde edıson ED-505A 5 kanal anfi var bu yetmez gibi daha sonra
ön kapılarada mıdrange gelebılır bu anfiye ek olarak nasıl besleyebılırm kalıteli
bi ses için
Şuan Offine!
Şuan Offine!
Falcon417 Genel Sorumlu
*****
Genel Sorumlu

  • Konular231
  • Mesajlar91,372

  • İsim: Mustafa
    Şehir: Adana
    Yaşınız: 38
    Araç Serisi: Şahin
    Model Yılı: 1989
  • Rep puanı 554
http://www.tofasteam.com/misc.php?action=help&hid=11
Forum yönetimiyle alakalı sorunların dışında tarafıma özel mesaj gönderimi yapmayınız
[Resim: kkDld9.jpg]
"Ne çok gezen bilir, ne çok okuyan bilir.. En çok cahil bilir, o her şeyi bilir..."