Tofas Team

Tam Versiyon: Deprem
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4 5
Geçmiş olsun  Mustafa Allah bir daha yaşatmasın inşallah
(07.02.2023, 14:55)Falcon417 yazdı: [ -> ]Burdayım arkadaşlar hamdolsun sıkıntı yok dün gece ki depremde çok korkmuştumda öğlenleyin namazdan çıktım cami avlusunda ayaklarımın altında yer yüzü ileri geri gittiğinde etraftaki koca koca binalar beşik gibi sallandığında çıkan sesleri duyduğumda bir şok yaşadım hala etkisindeyim o yüzden pc başına geçemedim fırsat buldukça foruma bakacağım inşallah  :ok

Sn Mustafa bey geçmiş olsun. Türkiye olarak maalesef tarihi bir afet yaşıyoruz. Maddi manevi bütün imkanlarımız ile bu afetten zarar gören vatandaşlarımızın yanındayız.

Sevgili Allah, yar ve yardımcımız olsun.

2018 yılında Afrin Operasyonu kapsamında, Hatay'a seyahat yapmıştım. Şehit Ahmet TOR Kışlasını ziyaretten sonra, sınıra Kırıkhan'a geçmiştim. Dönüşte Adana'ya uğramış, gece Sürmeli Otel'de konaklamıştım. Şimdi Hatay ve Kırıkhan'da ciddi yıkım var. Sevgili Allah yardımcıları olsun. Kalbimiz ve duamız afette zarar gören bütün vatandaşlarımız ile.
Geçmiş olsun herkese @Falcon417
geçmiş olsun mustafa
2 gündür canım ağzımda bir şey yazmak söylemek zor, Ülkeme yurttaşlarıma geçmiş olsun kelimelerin çok anlamı yok şimdi birlik olma zamanı...

@Falcon417 senide çok merak ettik zeydan karalar yıkılan binalar var diyince iyice merak ettim,Ayrıca @Selçuk GETMEZ  kardeşime duyarlılığından ötürü Teşekkür ederim,herkese geçmiş olsun.
@Falcon417   abi çok şükür sizde bişey olmadığına sevindim rabbim tüm depremzede insanlara yar ve yardımcısı olsun bizlerde buralardan elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz abim

@TÜRK_EGiNLi abim böyle zamanlarda birlik beraberlik önemli sadece ben değil gördüm ki çevremdeki herkes çok duyarlı hepsinden ve hepimizden allah razı olsun
(07.02.2023, 15:09)Falcon417 yazdı: [ -> ]Allah razı olsun varolun

Cümleten geçmiş olsun abi
Cümleten geçmiş olsun herkese
@Falcon417
Allah yardımcımız olsun, ölenlere rahmet, yaralılara acil şifalar inşallah
Valla dua edin. Dün öyle bir soğuktu oyle böyle değil. Bizde araç vardı ama Allah hem aracı yeri olmayanlara özelliklede enkaz altında kalanlara bu soğukta yardım etsin. Belki çok kişi soğuktan vefat edecek. Frown Frown