Tofas Team

Tam Versiyon: Kamp yeri bilgisi
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Selamın aleyküm arkadaşlar hayırlı pazarlar

Bayramdan sonra kamp yapmaya gideiceğim. Sizlerden ricam bana ücretli ücretsiz kamp yeri önermeniz malüm herlez kendi çevresini iyi bilir nerde ne var die. Düşündüğüm bölge kocaeli, sakarya bursa yalova düzce bolu bilecik. Bu bölgedeki arkadaşlarımız bildiği yerleri yazarlarsa çok makbule geçer ?
Kandira cebeci kefken agva eger deniz olmasin diyorsan hacilli selaleleri google yaz kandirada sahil kesiminde her yerde kamp ueri var ucretlide var yada kendin bir yere kuracan
Kefken cebeci oralara sürekli gidiyorum geçen hafta ordaydım hatta hala vücüdumdaki yanık kabukları soyuyorum orman içi istiyorum, googleden bakıyorumda güncel ddğil ordakiler yer ve mekanlar değişken llabiliyor bi sezon çadıra izin var sonraki sene gidiyom izin yok yada restaurant yapıyolar ücretli giriş yapıyolar fahiş fiyat çekiyolar işime gelmiyor oda
O zaman deeigim yere bak hacilli selalesi kamp icin uygun yer dogayla ic ice ucret felanda yok kafa dinlemek icin bire bir bi arastir 60 km olmasi lazim gebzeden dedigim yer isletme degil cafe lokanta felan yok
Darlık köyüne gittim bugun bilrydim oraya giderdim bakardım, güzel yere benziyor
Ben kendim gebzeliyim zaten köylerinden darlikta guzeldir balik ta var
Hazır konu açılmışken bende Ailem ile Bayram sonu 2 - 3 günlük Deniz kenarı kamp çadır kurup  vakit geçirmelik, sakin, Aileye hitap edecek yerler arıyorum Birkaç alternatif yazsanız da hepsini incelesem ona göre karar vermeye çalışsam  Smile
(30.07.2018, 01:09)srhnll yazdı: [ -> ]Darlık baraj gölüne gitmek istedim navigasyondan ayarladım çıktım yola beni bi av tesisine götürdü orayada giriş yasaktı başka girişte bulamadım, haritalardan da baktımgölün etrafından geçen bi yolda bulamadım oraya nasıl ulaşılıyor patika toprak yol falanmı var, darlık köyünü geçtikden 3 5 km sonra sağ saptık dediğim yere vardık ordanda devam edemedik yol kapalıydı

Hangi yoldan gittigini bilmiyorum gebze uzerinden gittiysen en son hasanli koyunu gectikten sonra darlik koyununu gecip yaklasik 3 km sonra saga dondon mu direk baraja gitmen gerekiyor sen galiba yolu sasirdin
Darlık köyünden geçtim ulupelite doğru giderken sağ döndüm avlak yerine geldim ordada yol kapalıydı başka yol görmedim, mudarlı köyünden darlık köyüne ulaştım